Brev:
Mos eller grød
21. februar 2008
Alder:
4 mdr.
Mos eller grød
Hej Helen
Jeg har en søn på 4 mdr. og 7,5 kg som har fået flaske siden han blev født. (HIPP MME, ved ikke om det kan fås i DK, men det er det økologiske alternativ her i Dubai).
Vi vil gerne begynde med noget mere fast føde, og har givet ham vælling til natten de seneste par uger, men syntes ligsom at det er tid til at introducere ham til ske mad.
Hvad anbefaler du, skal det være mos eller grød og hvor ofte, og hvordan trapper vi op? Kan du eventuelt lave en kostplan for en dag? Han sover rimeligt godt, får sidste måltid kl. ca 22, og vågner mellem 04.30 og 05.30
Hilsen Charlotte